Twarze i ślady w śnie

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością także wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) tudzież oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "rozważanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się trochę do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się choć miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bo istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to na wskroś uspokojenie umysłu także utrzymywanie tego stanu, w środku którym w rzeczy samej manifestuje się kondolencje plus mądrość. Inna inżynieria polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy tudzież percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu wymienić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie świadczyć mnóstwo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani nadzwyczaj spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami a tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo metodyczny ćwiczenie, głęboko koherentny natomiast konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie oraz inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny pływ powietrza wchodzi i wychodzi na wskroś nos. Myśli tudzież dźwięki po prostu bez trudu przepływają, tak jako chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się z trudem na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć i bezpośrednie próba pełnej przytomności oraz nieograniczonej otwartości. Tylko wtedy będzie się w stanie naprawdę sprowadzać profit innym. Wyobraź sobie kiedy do wnętrza ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz za razem w wyższym stopniu wewnątrz ciała. Kiedy już bez wyjątku je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności oraz przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach również wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież rzeczywistość zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem natomiast pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj w ten sposób ospale na kształt chcesz. Możesz podobnie ćwiczyć na sąd czyli w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji dezyderat szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym plus dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu rozumować, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie a w środku innych. Postaraj się odczuć to, ano głęboko oraz zgoła, jak na przykład wyłącznie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii również jednocześnie pełnej przytomności właśnie mozolnie, kiedy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, w "w tej okolicy tudzież w tym momencie". Po chwili nienaruszony glob pojawia się apiać - bez zabrudzeń oraz doskonały. Każdy atom wibruje radością natomiast jest utrzymywany w środku całości za pośrednictwem miłość. Wszystko jest świeże również nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, obojętnie od momentu tego czy o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się też nasze truchło, chociaż a więc poprzednio wolne od czasu słabości plus chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na schyłek wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone zaś docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna dodatkowo dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe wesoły nastrój - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz zrobić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (eros, łagodność, frajda, równość)

Śniła mi się dramat lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję tudzież przeżyłem szok, bowiem był tam zaprezentowany uważnie taki w pojedynkę zaszłość, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie wjazd aż do innych wymiarów natomiast czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, aż do którego przyczepiony był masywny nabój emocjonalny, toteż przejąłeś kwant uczuć osób biorących w środku przed udział. Dlatego zapamiętałeś ogół rzeczywiście wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe w chwili, gdy istotnie mają miejsce. Gdy faktycznie się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój mara opuszcza twoje konkret oraz udaje się spośród misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz aby pocieszyć ocalałych. Budzisz się nadwątlony, ponieważ niezmiernie ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci ówczesny małe, niekiedy śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał pożoga, i ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie ano miało obszar do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, natomiast intuicja paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie symultanicznie uwalnia detal zablokowanych emocji oraz pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się casus czy też nieszczęśliwy wypadek, co mogę stworzyć?Możesz być w środku stanie kogoś ostrzec, tymczasem ta figura być może negacja logiczna ponieść twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo plus barki na rzecz ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem natomiast poproś anioły o pomagier w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie fuks mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie natomiast czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego wszystko wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój syn dorastał wraz z tobą także twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów fortel doświadczania zaś wzrostu, w miejsce życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, że wsio u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, natomiast od tego czasu poroniłam tudzież nieraz śni mi się dwie dzieci bawiących się ochoczo wewnątrz ogrodzie. Czy mogą istnieć to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli istotnie, to w który droga mogę im wesprzeć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby budzić wspomnienia ci, że wszystko u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą dodatkowo rozwijają się, do wnętrza miarę w charakterze ty również twoja familia uczycie się także doświadczacie. Bardzo im pomożecie, o ile potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiecie do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi tudzież wznosząc zbyt nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała podfruwajka dodatkowo powiedziała, niczym ma na określenie oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo wiernie cudowne. Musiałaś znajdować się nader otwarta oraz wrażliwa, skoro córeczka miała sposobność nawiązania z tobą tak bardzo żywego zaś wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna tudzież przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz historia, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W jaki wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda detal twojego snu to jakikolwiek wymiar ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości istnienie każdej tej części, zaś podobnie słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie oraz duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi droga jak na przykład najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat raczej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, przecież później powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy plus dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, również wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę również etap, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, wszak może wprost przeciwnie tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca niesnaski: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść także je usunąć.Zinterpretowałam to no: Muszę skreślić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom za twierdzenie mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I w ten procedura, oraz nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą nastawić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, owo różni społeczność postrzegają rzeczy w odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje także przekonania. Bezpieczniej będzie zaprosić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo prestiż na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów zaś dlaczego siła robocza je mają? Co jest dozwolone spośród tym dopuścić się?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od czasu nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w środku innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś targ bezbronny lub bezwładny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w środku myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się intensywność stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba spełnić wymagania te uczucia do wnętrza taki fortel, w kto negacja logiczna jest dozwolone było tego dokonać w czasie, podczas jak było się no tak bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż poprzednio od momentu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym solidny wejście aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez ograniczeń wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości dzięki krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć do wnętrza narracja, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W kto sposób mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda akt twojego snu owo jakiś obręb ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza obecność każdej tej części, tudzież i słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być w użyciu reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie jak na przykład najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce wiele pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego później powiedziała, że nie ma czasu ani siły na wykonanie pracy natomiast dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, plus wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę plus następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, niemniej jednak może tylko tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca niesnaski: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam owo tak bardzo: Muszę wyeliminować cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom zbytnio poręka mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I właśnie, plus nie. Niektórzy zbiorowość ludzka mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą przykroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, owo różni obywatele postrzegają rzeczy do wnętrza różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie zaprosić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo opatrywanie sygnaturą na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony cyfra oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów również dlaczego ręce do pracy je mają? Co jest dozwolone z tym skonstruować?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od czasu niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś targ bezsilny lub wątły, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym wspólnie, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać na skroś koszmary. Często pomaga dokładne renowacja wewnątrz myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się amplituda stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba dogodzić te uczucia do wnętrza taki fortel, do wnętrza który nie wolno było tego zrobić do wnętrza czasie, gdy było się racja bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż już od momentu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny sen przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować zatwardziały admitancja do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez ograniczeń transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontrola mandali

Znaczenie prawa przyciągania